ÆNDRING i fremgangsmåden for bestilling af skydemærker

ÆNDRING i fremgangsmåden for bestilling af skydemærker



Kategori: Bredde, Diverse stævner, Generelt

Bueskydning Danmark vil gerne afprøve noget nyt for næste sæson i forhold til skydemærker. Indtil nu har stævnelederen sendt mærkerekvisitioner til forbundet sammen med stævnerapporten og skydesedlen. Herefter har forbundet sendt mærkerne til skytternes klubber.
Dette er en ændring for, at skytternes hurtigere og nemmere kan få deres skydemærker, idet de ikke skal vente på, at Bueskydning Danmark får sendt mærkerne afsted.

Derfor vil Bueskydning Danmark ændre processen, så hver enkelte klub bestiller en stor samling af forskellige mærker, som klubben kan give til sine egne skytter løbende. Hermed kan klubberne give deres skytter mærkerne med det samme, hvilket er til glæde for skytterne.

På denne måde vil klubberne have mulighed for at bestille mærker to gange om året – sommer og vinter. Mangler en klub mærker, så sender vi selvfølgelig. Men ønsket med ændringen er, at klubberne bestiller en stor samling af forskellige mærker, så der ikke er et behov for at sende mærker hele tiden.

Du finder dokumentet til bestillingen af skydemærker her: https://bueskydningdanmark.dk/staevner/

Det er allerede muligt at bestille mærker fra dagsdato.

 

Mærkerekvisitioner

Download (PDF, 127KB)

Download (PDF, 127KB)

Download (PDF, 178KB)

Download (PDF, 260KB)

Download (PDF, 130KB)