Bueskydning Danmark inviterer alle interesserede til at deltage i Vinterskydning 2024/2025. Der er lavet lidt ændringer i forhold til sidste år. Læs invitationen her.

Tilmelding
Den enkelte forening benytter blot den allerede tildelte adgangskode, som anvendes til at oprette deltagere samt indberette resultater på www.vinterskydning.dk . Har man ikke en tildelt adgangskode, så kontakt BD på vs@vinterskydning.dk. Den enkelte forening redigerer sin deltagerliste under menupunktet ”Deltagerliste”.

Deltagere skal oprettes senest inden udløb af runde 2. Herefter er adgang til oprettelse/fjernelse af deltagere automatisk spærret. Deltagere som findes på den enkelte forenings deltagerliste efter udløb af runde 2, betragtes som endeligt tilmeldt. Hvorefter der udstedes en faktura til foreningen efter 2. runde.

For at kunne deltage fra runde 1 skal tilmelding og skydning ske senest den 27. oktober 2024. Til- og framelding er mulig til og med 2. runde (10. november 2024). Derefter er turneringen lukket, og der udsendes opkrævninger til foreningerne.

Priser: 50 kr. pr. tilmelding

Der skydes i følgende perioder, alle gående fra mandag til søndag i minimum 2 uger:

  • runde 14.10 – 27.10
  • runde 28.10 – 10.11
  • runde 11.11 – 24.11
  • runde 25.11 – 08.12
  • runde 09.12 – 22.12
  • runde 13.01 – 26.01
  • runde 27.01 – 16.02
  • runde 17.02 – 02.03

Slutdatoen er allersidste indrapporteringsdag for jeres skyderesultater. Er der spørgsmål så kontakt BD via
e-mail på vs@vinterskydning.dk

Al kommunikation foregår som udgangspunkt pr. e-mail. Løbende resultater kan ses på
www.vinterskydning.dk

Præmier vil blive sendt til klubberne efter konkurrencens afslutning. For at kunne modtage præmie, skal man
have deltaget i min. 6 runder.